FAQ’S

Har dere løyve for å drive persontransport?

Ja. Vi har løyver utstedt av fylkeskommunen for persontransport. Vår organisasjonsnummer er 917633827. Alle våre sjåfører som vi bruker til booking har kjøreseddel. Vi har ansvarsforsikring, samt individuell passasjer- og bilforsikring for hvert kjøretøy vi drifter.

Er tjenestene deres tilgjengelig dag og natt?
Ja. Vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, hele året.
Hvordan kan jeg bestille?
Bestillinger kan gjøres via e-post (post@premiumlimousine.no) eller over telefon (+47 4016 8898). Vennligst vær oppmerksom på at bookinger med henting innen 24 timer, må gjøres over telefon for å unngå skuffelse.
Hva om flyet mitt er tidlig eller forsinket?
Vi overvåker flytider, sjåføren kommer etter at flyet har landet. Vi vil gi deg en time gratis ventetid etter landing, dersom du av en eller annen grunn blir forsinket, for eksempel hos tollen, vil ventetiden bli belastet med timeprisen delt inn i 15 minutters segmenter.
Hva om reisedetaljene endres?
Ring eller send oss en e-post, og vi vil oppdatere din bestilling med nye reisedetaljer.
Hvordan møter vi sjåføren deres? Vil de hjelpe oss med bagasjen?
På flyplasser vil våre sjåfører møte deg i ankomsthallen, etter at du har gått gjennom passkontroll og hentet bagasje, med navnet ditt på navneskilt. Hvis du ankommer med privat fly, møter vi deg ved flyet. Ved havneport møtes vi normalt sett ved utgangen fra terminalen. Hotell henting er normalt ved inngangen eller etter avtale med dørpersonalet. For henting fra boliger, arrangerer vi den mest hensiktsmessige kontaktmetoden. Når vi møter en passasjer på flyplassen, vil vi prøve vårt beste for å hjelpe med bagasje. Vår sjåfør vil laste og losse kjøretøyet. Du må sjekke at alle dine eiendeler er ombord eller fjernet ved avreise eller ankomst.
Vil sjåføren min være kledd i uniform?
Absolutt, alle våre sjåfører har mørke dress, skjorte og slips og gir et profesjonelt utseende.
Hvilken betalingsalternativer finnes det?
Vi aksepterer de fleste kredittkort, samt kontanter. Et kort kreves for å reservere en bestilling, du kan velge hvordan du betaler ved bestilling eller fullføring.
Hvordan og når betaler vi?
Førstegangs kunder vil bli pålagt å betale et depositum for å sikre transporten ved bestilling, og full betaling kreves før reisen finner sted. Vi er også i stand til å tilby firmakontoer til konkurransedyktige priser, som faktureres på ukentlig / månedlig basis. Betaling kan gjøres ved bankoverføring, og vi aksepterer også fleste kredittkort.
Tilbyr dere rabatter?
Vi vil gjerne diskutere avslag for flere reservasjoner og gjentagende reiser.
Tilbyr dere barnesete eller pute?
Vi tilbyr de fleste typer seter og puter. Vi prøver å imøtekomme alle behov, noen ganger er dette ikke mulig som et eksempel med kort varsel. Vi belaster ikke ekstra gebyrer for denne tjenesten.
Er mine personlige opplysninger trygge?
Ja, vi sender ikke opplysningene dine til tredjepart. Vi er forpliktet av myndighetene til å holde på reisedetaljer.
Hvordan kan jeg få kvittering for mine kostnader?
PREMIUM LIMOUSINE kan sende kvitteringer for kostnader mest bekvemt via e-post når jobben er fullført.
Tilbyr dere transfer, dvs. som rettet tjeneste for spesielle arrangementer?
I de fleste tilfeller gjelder minimumsperioden for leie. Og det er mange fordeler med denne strukturen, spesielt for spesielle arrangementer og anledninger. Du har samme bil og sjåfør garantert for hele perioden. Du kan forlate dine eiendeler i kjøretøyet. Du har ubegrensede stopp, bilen og sjåføren er tilgjengelig for deg som avtalt. Det er generelt mer avslappende å vite at du har kjøretøyet til din disposisjon for den angitte leieperioden.
Hva om jeg bare trenger kjøretøyet til å plukke oss opp og slippe oss av et annet sted. Kan dere tilby denne typen tjeneste?
Ja, det kan være tilfeller og anledninger der en transferstjeneste er mulig med unntak av dager med høy etterspørsel og i sesong. En transfer er i utgangspunktet en direkte, enveis plukk opp og slippe av, på et bestemt tidspunkt. Ventetid, ekstra stopp og ekstra kjøring rundt beregnes ikke i prisen og vil legge til kostnadene eller tilbakestille tjenesten til timespris hvis den er omfattende. Det er best å gjennomgå alle detaljer på tidspunktet for reservasjonen for å finne ut hvilken type tjeneste som passer best.